Nahrávam ...

FAQ – často kladené otázky

Najčastejšie otázky zákazníkov…Ak nenájdete odpoveď tak nás neváhajte kontaktovať.

Najčastejšie OTÁZKY

Budem platiť za diagnostiku ?

NIE. Samozrejme že nie. Prinesiete počítač, urobíme diagnostiku a navrhneme čo treba urobiť/opraviť, vytvoríme Vám cenovú ponuku na opravu a až následne keď budete súhlasiť s ponukou sa vykoná oprava/servis a platí sa až potom.

Ako dlho bude trvať oprava/servis ?

Toto veľmi záleží od daného problému alebo vady poprípade dostupnosti náhradných dielov. Snažíme sa vykonať servis v čo najkratšom možnom termíne a to od 2 hodín až po cca 2 dni.

Prídem o svoje dáta na počítači behom opravy ?

Vačšinou dáta ak je to možné vieme zálohovať poprípade obnoviť a teda o ne neprídete. Vo výnimočných prípadoch ak je poškodený disk a dáta sa nebudú dať zálohovať to ale možné je.

Viete vymeniť prasknutý alebo pokazený display ?

Samozrejme ÁNO, je to jedna z našich ponúkaných služieb. Display bez problémov vymeníme.

Čo ak sa počítač nepodarí opraviť ?

Toto je tiež veľmi ojedinelý prípad ale ak počítač nedokážeme opraviť a ani zálohovať z neho dáta tak za žiadny servis nebudete platiť ani cent.

    Objednať opravu

    deň opravy/vyzdvihnutia

    Počítač / Notebook

    Značka

    Operačný Systém

    Meno

    Priezvisko

    Email adresa

    Kontaktné tel. číslo

    Adresa vyzdvihnutia

    Mesto

    Stručný popis problému, prípadne iné požiadavky

    Make an Appointment